10ο ΕΤΗΣΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ e-GOVERNMENT FORUM: Ο ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΝ ΜΕΣΩ COVID-19

Περισσότερες πληροφορίες

Σχετικά συννημένα:


30662.pdf

Education Festival 2018 - Aπονομή τιμητικής διάκρισης στο Φωτόδεντρο

 

To Skywalker.gr διοργανώνει για 3η συνεχή χρονιά το Education Festival 2018, που θα ζήσει στο Θησείο, στο Γκάζι και στα Πετράλωνα με την καρδιά του να χτυπά στο Πολιτιστικό Κέντρο Μελίνα Μερκούρη από την Παρασκευή 7 έως την Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου.

 

Σκοπός του φεστιβάλ είναι η ανάδειξη της αξίας της βιωματικής μάθησης και η παρουσίαση εναλλακτικών προτάσεων στην εκπαίδευση από ιδιωτικούς και δημόσιους φορείς.

 

Στο πλαίσιο του φεστιβάλ την Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου και ώρα 17:00 θα πραγματοποιηθεί τελετή απονομής τιμητικών διακρίσεων, στην οποία θα δοθεί στο Φωτόδεντρο η τιμητική διάκριση «Εκπαιδευτικό Λογισμικό 2018».

 

Περισσότερες λεπτομέρειες για το event θα βρείτε στο παρακάτω link: https://festival.edu.gr/

 

 

Σχετικά συννημένα:


IMAGE.jpg

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΙΤΥΕ ΣΤΗ 82η ΔΕΘ

Το ΙΤΥΕ θα συμμετάσχει στην 82η ΔΕΘ  στα πλαίσια της προβολής και δημοσιότητας του έργου H2020 UMI-Sci-Ed: "Exploiting Ubiquitous Computing, Mobile Computing and the Internet of Things to promote Science Education". Πιο συγκεκριμένα σε χώρο του  περιπτέρου 14 του ΕΑΠ που παραχωρήθηκε στο έργο, συντονιστής του οποίου είναι το ΙΤΥΕ, θα πραγματοποιηθεί βιωματικό εργαστήριο (workshop) την Τετάρτη 13/09/2017 και ώρα 20:00-21:00μμ.

 


Σχετικά συννημένα:


DETH_UMIworks.pdf

8ο ΕΤΗΣΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ e-Government Forum

Περισσότερες λεπτομέρειες

Σχετικά συννημένα:


e_GovernmentForum.pdf

Συμμετοχή του ΙΤΥΕ ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ ΣΤΗΝ 4η Έκθεση Μεταφοράς Τεχνογνωσίας - PatrasIQ 2017

Το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών & Εκδόσεων – ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ (ΙΤΥΕ) συμμετέχει και στηρίζει την Έκθεση Μεταφοράς Τεχνογνωσίας - PatrasIQ 2017 (Patras Innovation Quest 2017), που θα πραγματοποιηθεί από τις 07 έως 09 Απριλίου 2017, στο Παμπελοποννησιακό Στάδιο της Πάτρας και στοχεύει στην ανάπτυξη και ενίσχυση της συνεργασίας της ερευνητικής κοινότητας με τον παραγωγικό τομέα.

Η Πρωτοβουλία αυτή συντελεί στη δημιουργία κρίσιμου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, τόσο στην ερευνητική κοινότητα όσο και στον παραγωγικό τομέα, μέσα από την αέναη προσπάθεια επίλυσης προβλημάτων και εφαρμογής καινοτόμων ιδεών. Επιπλέον, φιλοδοξεί να αποτελέσει εργαλείο για τους ερευνητές που επιθυμούν να παρουσιάσουν την εφαρμοσμένη έρευνά τους στον παραγωγικό τομέα.

Το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών & Εκδόσεων – ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ (ΙΤΥΕ) συμμετέχει με ενιαίο περίπτερο ως εκθέτης, συγκεντρώνοντας ως παρουσιάσεις και επιστημονικά πόστερ των Διευθύνσεων και των Ερευνητικών του Ομάδων, συνολικά 17 έργα και εφαρμογές (αναπτυξιακών και ερευνητικών), επιδιώκοντας την συμβολή των αποτελεσμάτων τους στον παραγωγικό τομέα και την Περιφερειακή Ανάπτυξη.

Τα έργα και οι εφαρμογές που θα παρουσιασθούν έχουν ισχυρό καινοτομικό στοιχείο και σημαντικά αποτελέσματα και οφέλη σε διάφορα επίπεδα. Ονομαστικά είναι τα ακόλουθα: eTwinning, Αποθετήρια  Μαθησιακών Αντικειμένων και Εθνικός Συσσωρευτής Εκπαιδευτικού Περιεχομένου «ΦΩΤΟΔΕΝΤΡΟ», Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα “e-me” για μαθητές και εκπαιδευτικούς, Ιστότοπος «Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία», Εφοδιαστικός κύκλος του σχολικού βιβλίου, e-books  με τα βιβλία Λυκείου για μαθητές με αμβλυωπία, tvSeeker, LexiconMe, OpenlawsGR, LINKOLN “Lean Innovative Connected Vessels”, OSIRIS Open Social Innovation policies driven by cocreative Regional Innovation ecosystemS, FUTURE FARMERS, GAIA, Organicity, HoPE, SMARTBUY, MOVESMART.

Η έκθεση έχει τεθεί υπό την αιγίδα των Υπουργείων Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, με την υπογραφή προγραμματικής σύμβασης μεταξύ αυτών και του Πανεπιστημίου Πατρών, του Επιμελητηρίου Αχαΐας, της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου και του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Δυτικής Ελλάδας.

Για την αναλυτική περιγραφή των έργων και εφαρμογών που θα παρουσιαστούν στο περίπτερο του ΙΤΥΕ δείτε το επισυναπτόμενο αρχείο που ακολουθεί: 

 


Σχετικά συννημένα:


PATRAS_IQ_2017_CTI.pdf