Το έργο στόχευε στην παραγωγή μιας καινοτόμου εκπαιδευτικής πλατφόρμας και στη δημιουργία μιας καινοτόμας προσέγγισης για την κατάρτιση και την υποστήριξη των νέων για την επιτυχή λειτουργία των δικών τους επιχειρήσεων. Διάφορα ανοικτά μαθήματα και διαδικασίες κατάρτισης σχεδιάστηκαν για να διδάξουν αποτελεσματικά την επιχειρηματικότητα, επικεντρωμένη στον τομέα της γεωργίας. Η εκπαιδευτική πλατφόρμα χρησιμοποίησε προηγμένες εκπαιδευτικές μεθόδους που βασίζονται στις ΤΠΕ, όπως η 3D εικονική πραγματικότητα. Αυτό συνέβαλε στην καινοτόμο διδασκαλία και κατάρτιση με βάση τις ΤΠΕ καθώς και στην αποτελεσματική αξιολόγηση των εκπαιδευόμενων.
Οι εκπαιδευτικοί διέθεταν νέους και πιο ελκυστικούς τρόπους διδασκαλίας μέσω του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος εικονικής πραγματικότητας που θα αναπτυχθεί. Οι εκπαιδευόμενοι είχαν την ευκαιρία να μάθουν πιο αποτελεσματικά και να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους, χρησιμοποιώντας προηγμένες τεχνολογίες ΤΠΕ (όπως εικονική πραγματικότητα), βελτιώνοντας έτσι τη συνολική ποιότητα της κατάρτισης.
AGRIENT
Ενίσχυση δεξιοτήτων επιχειρηματικότητας, καθοδήγηση σταδιοδρομίας και ικανοτήτων στον αγροτικό τομέα μέσω εκπαιδευτικής πλατφόρμας εικονικής πραγματικότητας που βασίζεται στην παιχνίδοποίηση
οργανικη μοναδα Υλοποιησησ
Διεύθυνση Υποδομών και Δικτύων
πλαισιο χρηματοδοτησησ
EuP 14-20/ERASMUS/KEY ACTION 2 – COOPERATION FOR INNOVATION AND THE EXCHANGE OF GOOD PRACTICES
Συνολικός Προϋπολογισμός
35.694,50€
Επιστημονικός Υπεύθυνος
Γριβοκωστοπούλου Φωτεινή