Οι στόχοι του έργου επικεντρώνονται σε δραστηριότητες που στοχεύουν να ενθαρρύνουν τα κορίτσια να μελετούν IT/STEAM και να μαθαίνουν να προγραμματίζουμε. Μέσω των hackathons και της εκπαιδευτικής πλατφόρμας CodingGirl θα σχεδιάσουμε τις μαθησιακές δραστηριότητες που θα αναπτυχθούν ειδικά για κορίτσια και στοχεύουν στη δημιουργία ενός υποστηρικτικού και χωρίς αποκλεισμούς μαθησιακό περιβάλλον. Οι καινοτόμες εκπαιδευτικές δραστηριότητες θα περιλαμβάνουν δραστηριότητες και πρότυπα επιτυχιών – κορίτσια και γυναίκες που έχουν επιτύχει στον κλάδο της τεχνολογίας-, κάτι που μπορεί να βοηθήσει και να ενθαρρύνει τα κορίτσια να ξεκινήσουν να μελετούν το πεδίο του steam και του προγραμματισμού.
CodingGirl
Τα κορίτσια θέλουν να μαθαίνουν να προγραμματίζουν με ευχαριστο τρόπο
οργανικη μοναδα
Υλοποιησησ
Διεύθυνση Υποδομών και Δικτύων
πλαισιο
χρηματοδοτησησ
EuP 2021-2027/ERASMUS+/KA2 – COOPERATION PARTNERSHIPS IN SCHOOL EDUCATION
Συνολικός
Προϋπολογισμός
45.096,00€
Επιστημονικός
Υπεύθυνος
Περίκος Ισίδωρος