Ο κύριος στόχος του έργου E-SCAPE ήταν να σχεδιάσει και να εφαρμόσει μια παιδαγωγική προσέγγιση που θα επικεντρωθεί στον εντοπισμό επιλεγμένων «διδάξιμων» επιθυμητών δεξιοτήτων, στον εμπλουτισμό τους με ακαδημαϊκές πηγές καθώς και με πραγματικές περιπτώσεις και στην ενσωμάτωσή τους στη διδακτική διαδικασία των ΑΕΙ μέσω της εκμάθησης παιχνιδιών.
Οι ειδικοί στόχοι του έργου ήταν:
α) Ενίσχυση των δεξιοτήτων απασχολησιμότητας φοιτητών και αποφοίτων ΑΕΙ
β) Αναβάθμιση των μεθόδων εκπαίδευσης των προσφερόμενων ενοτήτων των ΑΕΙ
γ) Αναβάθμιση των απαιτήσεων της αγοράς εργασίας
δ) Ενίσχυση του δεσμού των ιδρυμάτων ΑΕΙ και των παραγόντων της αγοράς εργασίας
ε) Ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων των ομάδων-στόχου, μέσω της παροχής ενός καινοτόμου τρισδιάστατου περιβάλλοντος μάθησης εικονικού κόσμου, στο οποίο μπορούν να εκτελούν παιχνιδοποιημένες δραστηριότητες.
E-SCAPE
Εκπαίδευση για κοινωνικές αλλαγές βασιζόμενη στις Ενεργές Παιδαγωγικές και στην Ενδυνάμωση
οργανικη μοναδα Υλοποιησησ
Διεύθυνση Πληροφοριακών Συστημάτων, Εφαρμογών και Κυβερνοασφάλειας
πλαισιο χρηματοδοτησησ
EuP 14-20/ERASMUS/KEY ACTION 2 – COOPERATION FOR INNOVATION AND THE EXCHANGE OF GOOD PRACTICES
Συνολικός Προϋπολογισμός
75.635,00€
Επιστημονικός Υπεύθυνος
Γαροφαλάκης Ιωάννης