EAGLE

Ο κύριος στόχος του έργου είναι να δημιουργήσει μια εκπαιδευτική μεθοδολογία για εκπαιδευτές ενηλίκων, βάσει της οποίας οι εκπαιδευτές θα εκπαιδεύονται στη δημιουργία εκπαιδευτικού περιεχομένου εστιασμένο στο μαθητή, βασισμένου σε προσομοίωση παιχνιδιών για την υποστήριξη και την ενθάρρυνση των ενηλίκων τους να συμμετάσχουν στη δική τους μαθησιακή διαδικασία και να πετύχουν τους μαθησιακούς τους στόχους.

Ειδικότερα, οι εκπαιδευτές ενηλίκων θα εκπαιδευτούν ώστε να ενσωματώσουν τις αρχές του andragogy στις διδακτικές τους μεθόδους εστιάζοντας στα ακόλουθα θέματα:

α) Ψηφιακές δεξιότητες

β) Πράσινες δεξιότητες και βιωσιμότητα

γ) Δικαιώματα των εργαζομένων

Το εκπαιδευτικό υλικό θα δομηθεί περαιτέρω σε μορφή σοβαρού παιχνιδιού βασισμένου σε σενάρια, όπου οι εκπαιδευμένοι εκπαιδευτικοί θα εξασκήσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες που αποκτήθηκαν σε ένα τρισδιάστατο εικονικό περιβάλλον εξασφαλίζοντας μια καθηλωτική και ρεαλιστική εμπειρία.

Οι ειδικοί στόχοι του έργου είναι:

α) Να βελτιώσει τα  προσόντα των εκπαιδευτών ενηλίκων στην παροχή εκπαιδευτικού περιεχομένου εστιασμένο στο μαθητή.

β) Να εξοπλίσει τους εκπαιδευτές ενηλίκων με ενημερωμένο υλικό για τρέχοντα θέματα όπως τα δικαιώματα των εργαζομένων. πράσινες δεξιότητες και ψηφιακές δεξιότητες.

γ) Να προωθήσει τις ψηφιακές δεξιότητες των εκπαιδευτών ενηλίκων μέσω της παροχής ενός καινοτόμου τρισδιάστατου περιβάλλοντος μάθησης εικονικού κόσμου, στο οποίο μπορούν να εκτελούν παιχνιδοποιημένες (gamified) δραστηριότητες.

Έναρξη
01/12/2023
Λήξη
30/11/2025

EAGLE


Εκπαιδεύοντας  τους Εκπαιδευτές: Διευκόλυνση των  εκπαιδευτών ενηλίκων να εφαρμόσουν τις αρχές του  Andragogy με χρήση εκμάθησης προσομοίωσης βάσει παιχνιδιού (Game-Based Simulation learning)


https://eagleproject.net/en/

οργανικη μοναδα
Υλοποιησησ

Διεύθυνση Πληροφοριακών Συστημάτων, Εφαρμογών και Κυβερνοασφάλειας

πλαισιο
χρηματοδοτησησ

EuP 2021-2027/ERASMUS+/KA2 – COOPERATION PARTNERSHIPS IN SCHOOL EDUCATION

Συνολικός
Προϋπολογισμός

60.000,00€

Επιστημονικός
Υπεύθυνος

Γαροφαλάκης Ιωάννης

Μετάβαση στο περιεχόμενο