Το έργο είχε ως σκοπό:
α) να ξεπεράσει τη “μαγική” προσέγγιση των ψηφιακών τεχνολογιών, επιτρέποντας τη δημιουργία πραγματικών αποτελεσμάτων από το πουθενά μέσω μιας απλής πράξης βούλησης του χρήστη. Πρόκειται για μια αναγκαία πολιτισμική αλλαγή για την ανάπτυξη επαρκών δεξιοτήτων διαδικτυακής διδασκαλίας και μάθησης.
Β) να θέσει τις βάσεις για επαγγέλματα και δεξιότητες που δεν υπάρχουν ακόμη σήμερα αλλά που σύντομα θα καθιερωθούν στον κόσμο της εργασίας με τη μετάβαση από την εκ των υστέρων διαχείριση και συντήρηση συστημάτων στην προληπτική συντήρηση ως αποτέλεσμα της εξάπλωσης των αισθητήρων (IoT) και των μεθόδων μηχανικής μάθησης.
Οι δημοσιεύσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής “Λευκή Βίβλος για την Τεχνητή Νοημοσύνη” (COM(2020) 65) και “Μια ευρωπαϊκή στρατηγική για τα δεδομένα” (COM(2020) 66) της 19.02.2020 ανέδειξαν σαφώς τις τεχνολογίες ΤΝ ως πρωταρχικό μοχλό για την οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη της Ευρώπης.
Ο τομέας της ενεργειακής απόδοσης των ψηφιακών συστημάτων είναι ιδανικός για την ενίσχυση της ικανότητας των εκπαιδευτικών να εφαρμόζουν καινοτόμες και ανοικτές παιδαγωγικές δραστηριότητες που ευαισθητοποιούν για την υλική φύση της ψηφιακής τεχνολογίας, μετρώντας την τεράστια κατανάλωση φυσικών πόρων, εκπαιδεύουν τους μαθητές σε καινοτόμους τρόπους απομακρυσμένης ανάλυσης και ανίχνευσης που ενεργοποιούνται από την επαυξημένη πραγματικότητα και τις τεχνολογίες IoT, βασίζονται σε έναν κυκλικό μηχανισμό παραγωγής OER σε συνεργασία με τοπικούς φορείς σύμφωνα με ένα μοντέλο “ανοικτού σχολείου”, αναφέρονται στο πλαίσιο δεξιοτήτων “DigComp”, απελευθερώνουν άμεσα πόρους για επενδύσεις μειώνοντας την ενεργειακή σπατάλη.
ΣΤΟXOI
Ο γενικός στόχος του έργου ήταν η ανάπτυξη και η δοκιμή μιας μεθοδολογίας και μιας μαθησιακής πλατφόρμας για εκπαιδευτικούς και μαθητές ΕΕΚ, με στόχο την προώθηση μιας στρατηγικής συνεχούς και βιώσιμης ανάπτυξης των τομεακών ικανοτήτων για την ψηφιακή ενεργειακή απόδοση.
Οι ειδικοί στόχοι ήταν οι εξής:
α) Δημιουργία ενός συστήματος διαχείρισης γνώσεων για την υποστήριξη της συνεχούς κατάρτισης σε θέματα ψηφιακής ενεργειακής απόδοσης από τη σχολική ηλικία.
β) Δημιουργία μιας εργαλειοθήκης κατάρτισης για εκπαιδευτικούς ΕΕΚ για συνεχή κατάρτιση σχετικά με την ψηφιακή ενεργειακή απόδοση από τη σχολική ηλικία.
γ) Δημιουργία της πλατφόρμας “Online Good DEEDs” για κυκλική κατάρτιση στην ψηφιακή ενεργειακή απόδοση.
Στο τέλος του έργου, οι 60 εκπαιδευτικοί του πιλοτικού προγράμματος απέκτησαν χρήσιμες γνώσεις για να ενισχύσουν μια συγκεκριμένη βασική ικανότητα των 1200 μαθητών τους: την ψηφιακή ενεργειακή απόδοση.
GoodDeeds
GoodDEEDS – Σχεδιαστές ψηφιακών συστημάτων ενεργειακής απόδοσης
οργανικη μοναδα Υλοποιησησ
Μονάδα Έρευνας
πλαισιο χρηματοδοτησησ
EuP 14-20/ERASMUS/KEY ACTION 2 – COOPERATION FOR INNOVATION AND THE EXCHANGE OF GOOD PRACTICES
Συνολικός Προϋπολογισμός
59.896,00€
Επιστημονικός Υπεύθυνος
Καμέας Αχιλλέας