ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ/ΕΩΝ ΠΡΟΣ ΣΥΝΑΨΗ ΣΥΜΒΑΣΗΣ/ΕΩΝ ΜΙΣΘΩΣΗΣ ΕΡΓΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ Π488_13-07-2016

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΠΡΟΣ ΣΥΝΑΨΗ:

  • ΕΩΣ ΜΙΑ (1) ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΙΣΘΩΣΕΩΣ ΕΡΓΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΓΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ  ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ (ΚΩΔΙΚΟΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ Κ1).

 

  • ΕΩΣ ΜΙΑ (1) ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΙΣΘΩΣΕΩΣ ΕΡΓΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΚΩΔΙΚΟΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ Κ2).

 

  • ΕΩΣ ΜΙΑ (1) ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΙΣΘΩΣΕΩΣ ΕΡΓΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΕΡΕΥΝΗΤΗ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ (ΚΩΔΙΚΟΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ Κ3).

 

  • ΕΩΣ ΜΙΑ (1) ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΙΣΘΩΣΕΩΣ ΕΡΓΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΓΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΕΡΕΥΝΗΤΗ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ (ΚΩΔΙΚΟΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ Κ4).

 

Στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου

«S.A.M.E. WOLRD SUSTAINABILITY AWARENESS MOBILISATION ENVIRONMENT

in the Global Education for EYD 2015»

 

που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (κωδικός έργου: DCI-NSA-ED 2014/338-120)

το ΙΤΥΕ «Διόφαντος»

 

προτίθεται να αναθέσει με σύμβαση μισθώσεως έργου ιδιωτικού δικαίου το έργο:

 

  1. Επιστημονικός συντονισμός της λειτουργίας Παρατηρητηρίου κατά της Περιβαλλοντικής Αδικίας και της ομάδας ερευνητών/συνεργατών Παρατηρητηρίου στην Ελλάδα, σύνταξη εισηγήσεων σχετικά με τη διαδικασία οργάνωσης, ανάπτυξης και λειτουργίας του Παρατηρητηρίου καθώς και εισηγήσεων σχετικά με τις προδιαγραφές για τις περιπτώσεις αδικίας που θα εντοπίζονται, συλλέγονται και προβάλλονται από το Παρατηρητήριο, επιστημονική επίβλεψη της οργάνωσης, του συντονισμού και των διαδικασιών προβολής του Παρατηρητηρίου, επικοινωνία και συνεργασία με τους ειδικούς επικοινωνίας στους άλλους φορείς του έργου για  θέματα που αφορούν στο Παρατηρητήριο, συντονισμός της σύνταξης αναφορών του Παρατηρητηρίου. Επίσης, συμμετοχή ως ερευνητής/ερευνήτρια στο Παρατηρητήριο κατά της Περιβαλλοντικής Αδικίας και συγκεκριμένα στην έρευνα, εντοπισμό, συλλογή και παρακολούθηση περιπτώσεων περιβαλλοντικής αδικίας καθώς και σχετικών σχολίων, παρατηρήσεων και συστάσεων, στη σύνταξη σχετικού υλικού και ανάδειξη στα κοινωνικά δίκτυα (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube) περιπτώσεων περιβαλλοντικής αδικίας, σύμφωνα με τις προδιαγραφές που θα οριστούν και στη σύνταξη και προβολή ψηφισμάτων και αναφορών υπέρ της Περιβαλλοντικής Δικαιοσύνης, καθώς και συμμετοχή στη συλλογή και ανάδειξη καλών πρακτικών Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, στη διάχυση των αποτελεσμάτων του έργου, και τυχόν συμμετοχή σε συναντήσεις μεταξύ εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, φορέων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, εκπαιδευτικών αρχών και του ακαδημαϊκού κόσμου (έως 1 σύμβαση).

 

  1. Συμμετοχή ως ερευνητής/ερευνήτρια στο Παρατηρητήριο κατά της Περιβαλλοντικής Αδικίας και συγκεκριμένα, στην έρευνα, εντοπισμό, συλλογή και παρακολούθηση περιπτώσεων περιβαλλοντικής αδικίας καθώς και σχετικών σχολίων, παρατηρήσεων και συστάσεων, στη σύνταξη σχετικού υλικού και ανάδειξη στα κοινωνικά δίκτυα (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube) περιπτώσεων περιβαλλοντικής αδικίας, σύμφωνα με τις προδιαγραφές που θα οριστούν, στη σύνταξη και προβολή ψηφισμάτων και αναφορών υπέρ της Περιβαλλοντικής Δικαιοσύνης και στη συνεργασία με τα υπόλοιπα μέλη του Παρατηρητηρίου (συμμετοχή σε συναντήσεις,  συνεισφορά στη διαμόρφωση των αναφορών του Παρατηρητηρίου κλπ), παροχή συμβουλευτικών κατευθύνσεων σε θέματα συντονισμού, οργάνωσης, ανάπτυξης και λειτουργίας του Παρατηρητηρίου καθώς και για τη σύνταξη προδιαγραφών για τις περιπτώσεις που θα προβάλλονται από το Παρατηρητήριο. Επίσης, συντονισμός της υλοποίησης ευρωπαϊκού διαγωνισμού καλών πρακτικών Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στη σχολική εκπαίδευση και συμμετοχή στη συλλογή, ανάδειξη και αξιολόγηση αυτών, υλοποίηση επιμορφωτικού σεμιναρίου για εκπαιδευτικούς σε θέματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και περιβαλλοντικής αδικίας (blended course), συμμετοχή  στη διάχυση των αποτελεσμάτων του έργου, και τυχόν συμμετοχή σε συναντήσεις μεταξύ εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, φορέων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, εκπαιδευτικών αρχών και του ακαδημαϊκού κόσμου (έως 1 σύμβαση).

 

  1. Συμμετοχή ως ερευνητής/ερευνήτρια στο Παρατηρητήριο κατά της Περιβαλλοντικής Αδικίας και συγκεκριμένα, στην έρευνα, εντοπισμό, συλλογή και παρακολούθηση περιπτώσεων περιβαλλοντικής αδικίας καθώς και σχετικών σχολίων, παρατηρήσεων και συστάσεων, στη σύνταξη σχετικού υλικού και ανάδειξη στα κοινωνικά δίκτυα (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube) περιπτώσεων περιβαλλοντικής αδικίας, σύμφωνα με τις προδιαγραφές που θα οριστούν, στη σύνταξη και προβολή ψηφισμάτων και αναφορών υπέρ της Περιβαλλοντικής Δικαιοσύνης και στη συνεργασία με τα υπόλοιπα μέλη του Παρατηρητηρίου (συμμετοχή σε συναντήσεις,  συνεισφορά στη διαμόρφωση των αναφορών του Παρατηρητηρίου κλπ), παροχή συμβουλευτικών κατευθύνσεων σε θέματα συντονισμού, οργάνωσης, ανάπτυξης και λειτουργίας του Παρατηρητηρίου καθώς και για τη σύνταξη προδιαγραφών για τις περιπτώσεις που θα προβάλλονται από το Παρατηρητήριο, καθώς και συμμετοχή στη συλλογή και ανάδειξη καλών πρακτικών Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, στη διάχυση των αποτελεσμάτων του έργου, και τυχόν συμμετοχή σε συναντήσεις μεταξύ εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, φορέων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, εκπαιδευτικών αρχών και του ακαδημαϊκού κόσμου (έως 1 σύμβαση).

 

  1. Συμμετοχή ως ερευνητής/ερευνήτρια στο Παρατηρητήριο κατά της Περιβαλλοντικής Αδικίας και συγκεκριμένα, στην έρευνα, εντοπισμό, συλλογή και παρακολούθηση περιπτώσεων περιβαλλοντικής αδικίας καθώς και σχετικών σχολίων, παρατηρήσεων και συστάσεων, στη σύνταξη σχετικού υλικού και ανάδειξη στα κοινωνικά δίκτυα (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube) περιπτώσεων περιβαλλοντικής αδικίας, σύμφωνα με τις προδιαγραφές που θα οριστούν, στη σύνταξη και προβολή ψηφισμάτων και αναφορών υπέρ της Περιβαλλοντικής Δικαιοσύνης και συνεργασία με τα υπόλοιπα μέλη του Παρατηρητηρίου (συμμετοχή σε συναντήσεις,  συνεισφορά στη διαμόρφωση των αναφορών του Παρατηρητηρίου κλπ), καθώς και συμμετοχή στη συλλογή και ανάδειξη καλών πρακτικών Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, στη διάχυση των αποτελεσμάτων του έργου, και τυχόν συμμετοχή σε συναντήσεις μεταξύ εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, φορέων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, εκπαιδευτικών αρχών και του ακαδημαϊκού κόσμου (έως 1 σύμβαση).

Η υποβολή των αιτήσεων γίνεται ηλεκτρονικά στον ακόλουθο σύνδεσμο: (http://aitisi.cti.gr)

 


Σχετικά συννημένα:


P488ADA.pdf