Δημοσίευση της νέας μελέτης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής με τίτλο Digital Education Content in the EU: state of play and policy options

Η νέα μελέτη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής με τίτλο "Digital Education Content in the EU: state of play and policy options" αναδεικνύει τον σημαντικό ρόλο του ΙΤΥΕ ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ και των ψηφιακών υπηρεσιών του, όπως τα αποθετήρια Φωτόδεντρο, η ψηφιακή εκπαιδευτική πλατφόρμα «e-me» και τα διαδραστικά σχολικά βιβλία.

Όπως προκύπτει από τη μελέτη, με το ψηφιακό εκπαιδευτικό περιεχόμενο και τις υπηρεσίες Ψηφιακού Σχολείου (dschool.edu.gr) που αναπτύχθηκαν από το ΙΤΥΕ, η Ελλάδα έχει κατακτήσει πλέον μια σημαντική θέση στον Ευρωπαϊκό χάρτη της ψηφιακής εκπαίδευσης. Περιλαμβάνονται επίσης αναφορές σε επιστημονικές και ερευνητικές εργασίες του ΙΤΥΕ, ενώ η ελληνική προσέγγιση των «Σφραγίδων Ποιότητας» αναγνωρίζεται ως Ευρωπαϊκή καινοτομία και πηγή έμπνευσης για τη διασφάλιση της ποιότητας των ανοιχτών εκπαιδευτικών πόρων.

Στόχος της μελέτης ήταν να αναλυθεί η τρέχουσα κατάσταση στην Ευρώπη σχετικά με το ψηφιακό εκπαιδευτικό περιεχόμενο, εντοπίζοντας προκλήσεις και ευκαιρίες για ένα πιο ανθεκτικό και συμπεριληπτικό ψηφιακό εκπαιδευτικό πλαίσιο στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

Η Δρ. Ελίνα Μεγάλου, Διευθύντρια της Δ/νσης Εκπαιδευτικών Τεχνολογιών, Επιμόρφωσης και Πιστοποίησης του ΙΤΥΕ, συμμετείχε στη μελέτη ως μέλος του Stakeholders Consultation Group for the Digital Educational Content της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, συμβάλλοντας στην ανάδειξη του έργου της Ελλάδας στον τομέα αυτό και στη διαμόρφωση επιλογών σχετικά με το ψηφιακό εκπαιδευτικό περιεχόμενο στην Ευρώπη.

Δείτε τα σχετικά έγγραφα στο European publications portal:

https://op.europa.eu/en/publication-detail/-/publication/0d219a7a-76dd-11ee-99ba-01aa75ed71a1/language-en

https://op.europa.eu/en/publication-detail/-/publication/de1879fb-76dd-11ee-99ba-01aa75ed71a1/language-en


Σχετικά συννημένα:


DT_MeletiEE_FBpost_image.png