ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ Π475_05-07-2016

Έχει αναρτηθεί το πρακτικό αξιολόγησης της Πρόσκλησης Π475_05-07-2016 στην ιστοσελίδα των Προσκλήσεων http://aitisi.cti.gr

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ/ΕΩΝ ΓΙΑ ΣΥΝΑΨΗ ΣΥΜΒΑΣΗΣ/ΕΩΝ ΜΙΣΘΩΣΕΩΣ ΕΡΓΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ Π513_20-07-2016

 

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ/ΕΩΝ ΓΙΑ ΣΥΝΑΨΗ ΣΥΜΒΑΣΗΣ/ΕΩΝ ΜΙΣΘΩΣΕΩΣ ΕΡΓΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΓΙΑ:

 

A)   ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΕΜΠΕΙΡΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΥΠΟΔΟΜΩΝ Η/Υ (ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ ΟΜΑΔΑΣ ΕΡΓΟΥ) (ΚΩΔΙΚΟΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ Κ1 – ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΕΩΣ

B)   ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΕΜΠΕΙΡΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΥΠΟΔΟΜΩΝ Η/Υ (ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ ΟΜΑΔΑΣ ΕΡΓΟΥ) (ΚΩΔΙΚΟΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ Κ2 – ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΕΩΣ 1)

 

στο πλαίσιο υλοποίησης του Υποέργου 16

 

«ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΥΠΟΔΟΜΩΝ – ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ»

της Πράξης

 

«ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ (ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β’ ΕΠΙΠΕΔΟΥ Τ.Π.Ε.)» που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και το Ελληνικό Δημόσιο στo πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2014-2020, κωδ. Πράξης ΟΠΣ 5000065.

 

Η υποβολή των αιτήσεων γίνεται ηλεκτρονικά στον ακόλουθο σύνδεσμο: (http://aitisi.cti.gr)

 


Σχετικά συννημένα:


P513ADA.pdf

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ Π442_28-06-2016_Κωδικός Αναφοράς Κ2

Έχει αναρτηθεί το πρακτικό αξιολόγησης της Πρόσκλησης Π442_28-06-2016_Κωδικός Αναφοράς Κ2 στην ιστοσελίδα των Προσκλήσεων http://aitisi.cti.gr

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ Π436_24-06-2016

Έχει αναρτηθεί το πρακτικό αξιολόγησης της Πρόσκλησης Π436_24-06-2016 στην ιστοσελίδα των Προσκλήσεων http://aitisi.cti.gr

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ Π243_12-04-2016_Κωδικός Αναφοράς Κ7

Έχει αναρτηθεί το πρακτικό αξιολόγησης της Πρόσκλησης Π243_12-04-2016_ Κωδικός Αναφοράς Κ7 στην ιστοσελίδα των Προσκλήσεων http://aitisi.cti.gr

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ/ΕΩΝ ΠΡΟΣ ΣΥΝΑΨΗ ΣΥΜΒΑΣΗΣ/ΕΩΝ ΜΙΣΘΩΣΗΣ ΕΡΓΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ Π488_13-07-2016

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΠΡΟΣ ΣΥΝΑΨΗ:

  • ΕΩΣ ΜΙΑ (1) ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΙΣΘΩΣΕΩΣ ΕΡΓΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΓΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ  ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ (ΚΩΔΙΚΟΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ Κ1).

 

  • ΕΩΣ ΜΙΑ (1) ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΙΣΘΩΣΕΩΣ ΕΡΓΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (ΚΩΔΙΚΟΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ Κ2).

 

  • ΕΩΣ ΜΙΑ (1) ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΙΣΘΩΣΕΩΣ ΕΡΓΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΕΡΕΥΝΗΤΗ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ (ΚΩΔΙΚΟΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ Κ3).

 

  • ΕΩΣ ΜΙΑ (1) ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΙΣΘΩΣΕΩΣ ΕΡΓΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΓΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΕΡΕΥΝΗΤΗ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ (ΚΩΔΙΚΟΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ Κ4).

 

Στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου

«S.A.M.E. WOLRD SUSTAINABILITY AWARENESS MOBILISATION ENVIRONMENT

in the Global Education for EYD 2015»

 

που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (κωδικός έργου: DCI-NSA-ED 2014/338-120)

το ΙΤΥΕ «Διόφαντος»

 

προτίθεται να αναθέσει με σύμβαση μισθώσεως έργου ιδιωτικού δικαίου το έργο:

 

  1. Επιστημονικός συντονισμός της λειτουργίας Παρατηρητηρίου κατά της Περιβαλλοντικής Αδικίας και της ομάδας ερευνητών/συνεργατών Παρατηρητηρίου στην Ελλάδα, σύνταξη εισηγήσεων σχετικά με τη διαδικασία οργάνωσης, ανάπτυξης και λειτουργίας του Παρατηρητηρίου καθώς και εισηγήσεων σχετικά με τις προδιαγραφές για τις περιπτώσεις αδικίας που θα εντοπίζονται, συλλέγονται και προβάλλονται από το Παρατηρητήριο, επιστημονική επίβλεψη της οργάνωσης, του συντονισμού και των διαδικασιών προβολής του Παρατηρητηρίου, επικοινωνία και συνεργασία με τους ειδικούς επικοινωνίας στους άλλους φορείς του έργου για  θέματα που αφορούν στο Παρατηρητήριο, συντονισμός της σύνταξης αναφορών του Παρατηρητηρίου. Επίσης, συμμετοχή ως ερευνητής/ερευνήτρια στο Παρατηρητήριο κατά της Περιβαλλοντικής Αδικίας και συγκεκριμένα στην έρευνα, εντοπισμό, συλλογή και παρακολούθηση περιπτώσεων περιβαλλοντικής αδικίας καθώς και σχετικών σχολίων, παρατηρήσεων και συστάσεων, στη σύνταξη σχετικού υλικού και ανάδειξη στα κοινωνικά δίκτυα (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube) περιπτώσεων περιβαλλοντικής αδικίας, σύμφωνα με τις προδιαγραφές που θα οριστούν και στη σύνταξη και προβολή ψηφισμάτων και αναφορών υπέρ της Περιβαλλοντικής Δικαιοσύνης, καθώς και συμμετοχή στη συλλογή και ανάδειξη καλών πρακτικών Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, στη διάχυση των αποτελεσμάτων του έργου, και τυχόν συμμετοχή σε συναντήσεις μεταξύ εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, φορέων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, εκπαιδευτικών αρχών και του ακαδημαϊκού κόσμου (έως 1 σύμβαση).

 

  1. Συμμετοχή ως ερευνητής/ερευνήτρια στο Παρατηρητήριο κατά της Περιβαλλοντικής Αδικίας και συγκεκριμένα, στην έρευνα, εντοπισμό, συλλογή και παρακολούθηση περιπτώσεων περιβαλλοντικής αδικίας καθώς και σχετικών σχολίων, παρατηρήσεων και συστάσεων, στη σύνταξη σχετικού υλικού και ανάδειξη στα κοινωνικά δίκτυα (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube) περιπτώσεων περιβαλλοντικής αδικίας, σύμφωνα με τις προδιαγραφές που θα οριστούν, στη σύνταξη και προβολή ψηφισμάτων και αναφορών υπέρ της Περιβαλλοντικής Δικαιοσύνης και στη συνεργασία με τα υπόλοιπα μέλη του Παρατηρητηρίου (συμμετοχή σε συναντήσεις,  συνεισφορά στη διαμόρφωση των αναφορών του Παρατηρητηρίου κλπ), παροχή συμβουλευτικών κατευθύνσεων σε θέματα συντονισμού, οργάνωσης, ανάπτυξης και λειτουργίας του Παρατηρητηρίου καθώς και για τη σύνταξη προδιαγραφών για τις περιπτώσεις που θα προβάλλονται από το Παρατηρητήριο. Επίσης, συντονισμός της υλοποίησης ευρωπαϊκού διαγωνισμού καλών πρακτικών Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στη σχολική εκπαίδευση και συμμετοχή στη συλλογή, ανάδειξη και αξιολόγηση αυτών, υλοποίηση επιμορφωτικού σεμιναρίου για εκπαιδευτικούς σε θέματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και περιβαλλοντικής αδικίας (blended course), συμμετοχή  στη διάχυση των αποτελεσμάτων του έργου, και τυχόν συμμετοχή σε συναντήσεις μεταξύ εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, φορέων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, εκπαιδευτικών αρχών και του ακαδημαϊκού κόσμου (έως 1 σύμβαση).

 

  1. Συμμετοχή ως ερευνητής/ερευνήτρια στο Παρατηρητήριο κατά της Περιβαλλοντικής Αδικίας και συγκεκριμένα, στην έρευνα, εντοπισμό, συλλογή και παρακολούθηση περιπτώσεων περιβαλλοντικής αδικίας καθώς και σχετικών σχολίων, παρατηρήσεων και συστάσεων, στη σύνταξη σχετικού υλικού και ανάδειξη στα κοινωνικά δίκτυα (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube) περιπτώσεων περιβαλλοντικής αδικίας, σύμφωνα με τις προδιαγραφές που θα οριστούν, στη σύνταξη και προβολή ψηφισμάτων και αναφορών υπέρ της Περιβαλλοντικής Δικαιοσύνης και στη συνεργασία με τα υπόλοιπα μέλη του Παρατηρητηρίου (συμμετοχή σε συναντήσεις,  συνεισφορά στη διαμόρφωση των αναφορών του Παρατηρητηρίου κλπ), παροχή συμβουλευτικών κατευθύνσεων σε θέματα συντονισμού, οργάνωσης, ανάπτυξης και λειτουργίας του Παρατηρητηρίου καθώς και για τη σύνταξη προδιαγραφών για τις περιπτώσεις που θα προβάλλονται από το Παρατηρητήριο, καθώς και συμμετοχή στη συλλογή και ανάδειξη καλών πρακτικών Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, στη διάχυση των αποτελεσμάτων του έργου, και τυχόν συμμετοχή σε συναντήσεις μεταξύ εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, φορέων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, εκπαιδευτικών αρχών και του ακαδημαϊκού κόσμου (έως 1 σύμβαση).

 

  1. Συμμετοχή ως ερευνητής/ερευνήτρια στο Παρατηρητήριο κατά της Περιβαλλοντικής Αδικίας και συγκεκριμένα, στην έρευνα, εντοπισμό, συλλογή και παρακολούθηση περιπτώσεων περιβαλλοντικής αδικίας καθώς και σχετικών σχολίων, παρατηρήσεων και συστάσεων, στη σύνταξη σχετικού υλικού και ανάδειξη στα κοινωνικά δίκτυα (Facebook, Twitter, Instagram, YouTube) περιπτώσεων περιβαλλοντικής αδικίας, σύμφωνα με τις προδιαγραφές που θα οριστούν, στη σύνταξη και προβολή ψηφισμάτων και αναφορών υπέρ της Περιβαλλοντικής Δικαιοσύνης και συνεργασία με τα υπόλοιπα μέλη του Παρατηρητηρίου (συμμετοχή σε συναντήσεις,  συνεισφορά στη διαμόρφωση των αναφορών του Παρατηρητηρίου κλπ), καθώς και συμμετοχή στη συλλογή και ανάδειξη καλών πρακτικών Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, στη διάχυση των αποτελεσμάτων του έργου, και τυχόν συμμετοχή σε συναντήσεις μεταξύ εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, φορέων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, εκπαιδευτικών αρχών και του ακαδημαϊκού κόσμου (έως 1 σύμβαση).

Η υποβολή των αιτήσεων γίνεται ηλεκτρονικά στον ακόλουθο σύνδεσμο: (http://aitisi.cti.gr)

 


Σχετικά συννημένα:


P488ADA.pdf