ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Το Ερευνητικό Ακαδημαϊκό Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών (ΝΠΙΔ, μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, εποπτευόμενο από τον Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων) για τις ανάγκες υλοποίησης της Πράξης «Ψηφιακά Εκπαιδευτικά Βοηθήματα Πανελλαδικών Εξετάσεων» (Ε.Π «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και το Ελληνικό Δημόσιο στα πλαίσια του ΕΣΠΑ, κωδ. Πράξης ΟΠΣ 296437, Χρονική Διάρκεια Πράξης: 1/7/2010 έως 30/06/2013)  και συγκεκριμένα των υποέργων αυτής:
o    «Σχεδιασμός και Παραγωγή του Περιεχομένου των μαθημάτων»
o    «Ανάπτυξη Ψηφιακού Περιεχομένου και Λειτουργία της Υπηρεσίας»
προκηρύσσει την πλήρωση των παρακάτω θέσεων και καλεί τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος. Όσοι επιλεγούν θα απασχοληθούν με σύμβαση μισθώσεως έργου για συγκεκριμένη  χρονική διάρκεια  και σε κάθε περίπτωση με δυνατότητα ανανέωσης μέχρι την λήξη της Πράξης. Το ύψος της αμοιβής θα προσδιοριστεί από το ειδικό αντικείμενο που θα ανατεθεί  και την εμπειρία των υποψηφίων.

Περισσότερες πληροφορίες

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Το Ερευνητικό Ακαδημαϊκό Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών (ΝΠΙΔ, μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, εποπτευόμενο από τον Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων) για τις ανάγκες υλοποίησης της Πράξης «Ψηφιακά Εκπαιδευτικά Βοηθήματα Πανελλαδικών Εξετάσεων» (Ε.Π «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και το Ελληνικό Δημόσιο στα πλαίσια του ΕΣΠΑ, κωδ. Πράξης ΟΠΣ 296437, Χρονική Διάρκεια Πράξης: 1/7/2010 έως 30/06/2013)  και συγκεκριμένα των υποέργων αυτής:

  •  «Σχεδιασμός και Παραγωγή του Περιεχομένου των μαθημάτων»
  • «Ανάπτυξη Ψηφιακού Περιεχομένου και Λειτουργία της Υπηρεσίας»

προκηρύσσει την πλήρωση των παρακάτω θέσεων και καλεί τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος. Όσοι επιλεγούν θα απασχοληθούν με σύμβαση μισθώσεως έργου για συγκεκριμένη  χρονική διάρκεια και σε κάθε περίπτωση με δυνατότητα ανανέωσης μέχρι την λήξη της Πράξης. Το ύψος της αμοιβής θα προσδιοριστεί από το ειδικό αντικείμενο που θα ανατεθεί  και την εμπειρία των υποψηφίων.

Περισσότερες πληροφορίες

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Το Ερευνητικό Ακαδημαϊκό Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών (ΝΠΙΔ, μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, εποπτευόμενο από τον Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων) προκηρύσσει την πλήρωση θέσεων Επιμελητών και Συμβούλων Καθηγητών - με σύμβαση μισθώσεως έργου - για τις ανάγκες υλοποίησης των έργων του Τομέα Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και συγκεκριμένα του Υποέργου 1: «Σχεδιασμός και Παραγωγή του Περιεχομένου των μαθημάτων» και Υποέργου 2: «Ανάπτυξη Ψηφιακού Περιεχομένου και Λειτουργία της Υπηρεσίας» της Πράξης «Ψηφιακά Εκπαιδευτικά Βοηθήματα Πανελλαδικών Εξετάσεων» (Ε.Π «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», που συγχρηματοδοτείται από το ΕΚΤ στα πλαίσια του ΕΣΠΑ, κωδ. Πράξης ΟΠΣ 296437)  και καλεί τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος.
Περισσότερες πληροφορίες

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Το Ερευνητικό Ακαδημαϊκό Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών (ΝΠΙΔ, μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, εποπτευόμενο από τον Υπουργό Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων) για τις ανάγκες υλοποίησης της Πράξης «Ψηφιακά Εκπαιδευτικά Βοηθήματα Πανελλαδικών Εξετάσεων» (Ε.Π «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και το Ελληνικό Δημόσιο στα πλαίσια του ΕΣΠΑ, κωδ. Πράξης ΟΠΣ 296437, Χρονική Διάρκεια Πράξης: 1/7/2010 έως 30/06/2013)  και συγκεκριμένα του υποέργου  «Σχεδιασμός και Παραγωγή του Περιεχομένου των μαθημάτων» προκηρύσσει την πλήρωση των παρακάτω θέσεων και καλεί τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος. Όσοι επιλεγούν θα απασχοληθούν με σύμβαση μισθώσεως έργου για συγκεκριμένη  χρονική διάρκεια  και σε κάθε περίπτωση με δυνατότητα ανανέωσης μέχρι την λήξη της Πράξης. Το ύψος της μηνιαίας αμοιβής θα είναι αντίστοιχο του 25% του  μισθού ενός εκπαιδευτικού που υπηρετεί σε δημόσιο σχολείο με 10ετή προϋπηρεσία, όπως  καθορίζεται  από την νομοθεσία περί αμοιβών των δημοσίων υπαλλήλων για συμμετοχή σε ομάδες εργασίας.  

Περισσότερες πληροφορίες

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Το Ερευνητικό Ακαδημαϊκό Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών (ΝΠΙΔ, μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, εποπτευόμενο από τον Υπουργό Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων) προκηρύσσει την πλήρωση δύο (2) θέσεων με σύμβαση μισθώσεως έργου για απασχόληση στον Τομέα Επιμόρφωσης & Κατάρτισης, και συγκεκριμένα σε κάποιο(-α) από τα έργα:

  • REVIT (το οποίο υλοποιείται (Agreement Number 143664-2008-LLP-GR-KA3-KA3MP) στο πλαίσιο του LifeLong Learning Programme, που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση)
  • Α1-Β ΕΠΙΠΕΔΟ 2 / «Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη, στις 8 Περιφέρειες Σύγκλισης»,
  • Α2-Β ΕΠΙΠΕΔΟ 2 / «Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη, στις 3 Περιφέρειες Σταδιακής Εξόδου»,
    Α3-Β ΕΠΙΠΕΔΟ 2 / «Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη, στις 2 Περιφέρειες Σταδιακής Εισόδου»,

 

που είναι ενταγμένα στους Άξονες Προτεραιότητας 1, 2 και 3 του Ε.Π. “Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση” και για το Υποέργο 2 που έχει αναλάβει το ΕΑΙΤΥ προβλέπονται ενδεικτικά ποσοστά χρέωσης 42%, 55% και 3% αντίστοιχα ανά άξονα,

ή/και τα αναμενόμενα μελλοντικά έργα:

• Sectorial Learning Outcome Transparency – «S.L.O.T.»
• More Opportunities to Raise VET Education – «MORE»
• Natural and cultural heritage training in ICZM – «ICZMEDU» (πρώην «EUCOMAP»)
• Digital Inclusion  Through Everyday Activity of Seniors – « DigiTEAS»
• Mastering Data Intensive Collaboration and Decision Making – “Dicode”
• Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε Βασικές & Προχωρημένες Δεξιότητες ΤΠΕ
• Δημιουργία Συστήματος Ηλεκτρονικών Εξετάσεων για το ΚΠΓ και Πλατφόρμα Τηλεκατάρτισης για την εξ αποστάσεως Εκπαίδευση των Εξεταστών (που έχει προταθεί για ένταξη στους Άξονες Προτεραιότητας 1, 2 και 3 του Ε.Π. “Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση”)

 

και καλεί τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος.

Περισσότερες πληροφορίες

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ

Το Ερευνητικό Ακαδημαϊκό Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών (ΝΠΙΔ, μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, εποπτευόμενο από τον Υπουργό Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης & Θρησκευμάτων) προκηρύσσει την πλήρωση μιας (1) θέσης με σύμβαση μισθώσεως έργου για απασχόληση στον Τομέα Επιμόρφωσης & Κατάρτισης, και συγκεκριμένα σε κάποιο(-α) από τα έργα:

  • REVIT (το οποίο υλοποιείται (Agreement Number 143664-2008-LLP-GR-KA3-KA3MP) στο πλαίσιο του LifeLong Learning Programme, που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση)
  • Α1-Β ΕΠΙΠΕΔΟ 2 / «Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη, στις 8 Περιφέρειες Σύγκλισης»,
  • Α2-Β ΕΠΙΠΕΔΟ 2 / «Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη, στις 3 Περιφέρειες Σταδιακής Εξόδου»,
  • Α3-Β ΕΠΙΠΕΔΟ 2 / «Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών για την αξιοποίηση και εφαρμογή των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη, στις 2 Περιφέρειες Σταδιακής Εισόδου»,

 

που είναι ενταγμένα στους Άξονες Προτεραιότητας 1, 2 και 3 του Ε.Π. “Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση” και για το Υποέργο 2 που έχει αναλάβει το ΕΑΙΤΥ προβλέπονται ενδεικτικά ποσοστά χρέωσης 42%, 55% και 3% αντίστοιχα ανά άξονα,

ή/και τα αναμενόμενα μελλοντικά έργα:

 

• Sectorial Learning Outcome Transparency – «S.L.O.T.»
• More Opportunities to Raise VET Education – «MORE»
• Natural and cultural heritage training in ICZM – «ICZMEDU» (πρώην «EUCOMAP»)
• Digital Inclusion  Through Everyday Activity of Seniors – « DigiTEAS»
• Mastering Data Intensive Collaboration and Decision Making – “Dicode”
• Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών σε Βασικές & Προχωρημένες Δεξιότητες ΤΠΕ
• Δημιουργία Συστήματος Ηλεκτρονικών Εξετάσεων για το ΚΠΓ και Πλατφόρμα Τηλεκατάρτισης για την εξ αποστάσεως Εκπαίδευση των Εξεταστών (που έχει προταθεί για ένταξη στους Άξονες Προτεραιότητας 1, 2 και 3 του Ε.Π. “Εκπαίδευση & Δια Βίου Μάθηση”)

 

και καλεί τους ενδιαφερόμενους να υποβάλλουν αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος.

Περισσότερες πληροφορίες