ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΣΥΝΑΨΗΣ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΜΙΣΘΩΣΗΣ ΕΡΓΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ (Π175_12-03-2014)

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΠΡΟΣ ΣΥΝΑΨΗ ΕΩΣ ΔΥΟ (2) ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΜΙΣΘΩΣΗΣ ΕΡΓΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ Συνεργάτη επιστήμονα μηχανικού Η/Υ κ΄ Πληροφορικής Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης με ΕΔΡΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΚΑΙ ΕΩΣ ΔΥΟ (2) ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ ΜΙΣΘΩΣΗΣ ΕΡΓΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ Συνεργάτη επιστήμονα μηχανικού Η/Υ κ΄ Πληροφορικής Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης με ΕΔΡΑ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

 στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου:

«Απλούστευση Διαδικασιών Διοικητικής Υποστήριξης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης»

το οποίο έχει ενταχθεί στο Ε.Π «Διοικητική Μεταρρύθμιση» (απόφαση ένταξης με αρ. πρωτ. 890/14-04-2011, ΑΔΑ: 4ΑΓΓΚ-Ω5 ως ισχύει) που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και το Ελληνικό Δημόσιο στα πλαίσια του ΕΣΠΑ, κωδ. Πράξης ΟΠΣ 331929.

το ΙΤΥΕ «Διόφαντος»

 προτίθεται να αναθέσει με συμβάσεις μίσθωσης έργου ιδιωτικού δικαίου το έργο:

  1. Ανάπτυξη μηχανισμών διαλειτουργίας καθώς και επιπλέον λειτουργικότητας για την επεξεργασία δεδομένων που αφορούν σε μαθητές, προσωπικό, σχολικές δομές και προγράμματα σπουδών της Α’βάθμιας και Β’βάθμιας εκπαίδευσης καθώς και της μη-τυπικής εκπαίδευσης (στα πλαίσια του πακέτου εργασίας ΠΕ5 του έργου)

(έως 2 συμβάσεις με έδρα στην Πάτρα, έως 2 συμβάσεις με έδρα στην Αθήνα)

 ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ

 

Η Πράξη αφορά στη βελτίωση της ποιότητας και της αποδοτικότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών διοικητικής υποστήριξης της Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (ΥΠΑΙΘ), μέσα από την απλούστευση και την αναμόρφωση των διοικητικών διαδικασιών και του ρυθμιστικού πλαισίου που ορίζει τη λειτουργία τους.

Οι διαδικασίες αυτές σχετίζονται τόσο με θέματα διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού του Υπουργείου, όσο και με θέματα σπουδών και λειτουργίας των σχολικών μονάδων και αφορούν ενδεικτικά σε:

v  θέματα διοίκησης του προσωπικού της Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, όπως διορισμοί, αποσπάσεις, μεταθέσεις, άδειες, μεταξύ άλλων

v  την εποπτεία και τον έλεγχο της λειτουργίας των σχολικών μονάδων

v  την καταγραφή κι επεξεργασία δεδομένων της σχολικής ζωής, όπως επιδόσεις-απουσίες-ποινές, λειτουργικά κενά, κτιριακή υποδομή κι εξοπλισμός σχολικών μονάδων, υλοποίηση ωρολογίου προγράμματος, κλπ.

v  τη βελτίωση της συνεργασίας και του συντονισμού μεταξύ της κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Παιδείας, των αποκεντρωμένων υπηρεσιών και των σχολικών μονάδων

v  την υποστήριξη λήψης αποφάσεων της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠAΙΘ στην άσκηση εκπαιδευτικής πολιτικής 

 Η Πράξη αποσκοπεί στη συνολική αναθεώρηση, εξορθολογισμό κι απλούστευση του εννοιολογικού, λειτουργικού και κανονιστικού πλαισίου διοικητικής υποστήριξης της Α΄βάθμιας και Β’βάθμιας εκπαίδευσης, σύμφωνα με τις ανάγκες και προσδοκίες της εκπαιδευτικής κοινότητας (εκπαιδευτικοί, γονείς, μαθητές, διοικητικό προσωπικό της εκπαίδευσης) μέσα από συνεκτικές και στρατηγικές  παρεμβάσεις στους εξής άξονες: 

  • την καταγραφή, κατηγοριοποίηση, αξιολόγηση και απλούστευση του συνόλου των διαδικασιών που οριοθετούν τις υποστηρικτικές υπηρεσίες (που κυρίως αφορούν σε θέματα προσωπικού και σπουδών) της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης 
  • τον ανασχεδιασμό και την ενίσχυση της διοικητικής και εποπτικής ικανότητας των αρμόδιων Υπηρεσιών του Υπουργείου, με σκοπό την αποτελεσματική εφαρμογή και ενσωμάτωση των προτεινόμενων αλλαγών και απλουστευμένων διαδικασιών
  • την ανάπτυξη και παροχή ενός εννοιολογικά ενιαίου και διαλειτουργικού μηχανογραφικού περιβάλλοντος για την αποτελεσματική υποστήριξη της καθημερινής λειτουργίας των διοικητικών δομών της εκπαίδευσης (σχολικές μονάδες, γραφεία/διευθύνσεις, κεντρικές υπηρεσίες, κλπ) και  την εφαρμογή των νέων απλουστευμένων διοικητικών διαδικασιών
  • την προώθηση της διαλειτουργικότητας και τη βελτίωση της ανταποκρισιμότητας των μηχανογραφικών εφαρμογών υποστήριξης και παροχής των υπηρεσιών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
  • την αξιόπιστη παροχή πληροφόρησης των μελών της ευρύτερης εκπαιδευτικής κοινότητας για τις παραμέτρους, τις λειτουργίες και τα αποτελέσματα του εκπαιδευτικού συστήματος
  • τη βελτίωση της ποιότητας των διαδικασιών λήψης αποφάσεων και εκπαιδευτικού σχεδιασμού, σε όλα τα επίπεδα διοίκησης της εκπαίδευσης, μέσα από την ανάπτυξη και εξειδίκευση των απαιτούμενων πληροφοριακών συστημάτων και εργαλείων συγκέντρωσης δεδομένων και εποπτείας της λειτουργίας των εκπαιδευτικών μονάδων
  • τον εξορθολογισμό και την καλύτερη αξιοποίηση και κατανομή των διαθέσιμων εκπαιδευτικών πόρων, για την επίτευξη των στόχων της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης 

Μεταξύ των Υποέργων τα οποία απαρτίζουν την Πράξη είναι και το Υποέργο 2 «Ανάπτυξη του ενοποιημένου πληροφοριακού συστήματος του ΥΠΔΒΜΘ», αντικείμενο του οποίου είναι επέκταση, παραμετροποίηση και διαλειτουργική ενοποίηση των υφιστάμενων πληροφοριακών εφαρμογών των υποστηρικτικών υπηρεσιών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με βάση τις υφιστάμενες λειτουργικές ανάγκες αλλά και τις απαιτήσεις που θα προκύψουν από την απλούστευση διαδικασιών που θα υλοποιηθεί στο Υποέργο 1 της Πράξης.

Η υποβολή των αιτήσεων γίνεται ηλεκτρονικά στον ακόλουθο σύνδεσμο: http://aitisi.cti.gr


Σχετικά συννημένα:


ADAP175.pdf